The Peace Of I - 大我的平靜


HO'OPONOPONO


The Peace Of "I" 大我的平靜

KA MALUHIA O KA "I"


Peace be with you, All My Peace,
O ka Maluhia no me oe, Ku'u Maluhia a pau loa,


The Peace that is " I ", the Peace that is "I am".
Ka Maluhia o ka "I", owau no ka Maluhia,

The Peace for always, now and forever and evermore.
Ka Maluhia no na wa a pau, no ke'ia wa a mau a mau loa aku.

My Peace " I " give to you, My Peace " I " leave with you,
Ha'awi aku wau I ku'u Maluhia ia oe, waiho aku wau I ku'u Maluhia me oe,

Not the world's Peace, but, only My Peace,
The Peace of " I ".
A'ole ka Maluhia o ke ao aka, ka'u Maluhia wale no,
Ka Maluhia o ka "I".



 


"I" Am The "I"  我是我
OWAU NO KA "I"

"I" come forth from the void into light,
Pua mai au mai ka po iloko o ka malamalama,
 
"I" am the breath that nurtures life,
Owau no ka ha, ka mauli ola,
 
"I" am that emptiness, that hollowness beyond all consciousness,
Owau no ka poho, ke ka'ele mawaho a'e o no ike apau.
 
The "I", the Id, the All.
Ka I, Ke Kino Iho, na Mea Apau.
 
"I" draw my bow of rainbows across the waters,
Ka a'e au i ku'u pi'o o na anuenue mawaho a'e o na kai a pau,
 
The continuum of minds with matters.
Ka ho'omaumau o na mana'o ame na mea a pau.
 
"I" am the incoming and outgoing of breath,
Owau no ka "Ho", a me ka "Ha"
 
The invisible, untouchable breeze,
He huna ka makani nahenahe,
 
The undefinable atom of creation.
Ka "Hua" huna o Kumulipo.
 
"I" am the "I".
Owau no ka "I".

 

 

*from: hooponopono - The Foundation of I, Inc Freedom of the Cosmos

 

 

留言